  • Data: 2009-01-08 17:53:50
    Temat: Re: Banda lobuzow zwana PO.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" napisał w wiadomości

    > No i wszystko się zgadza ;P

    Zeby bylo jasne. Ja nie jestem fanem Wprost. Wrecz uwazam, ze jest
    tendencyjnie zaklamane i propisowskie, a o redaktorze naczelnym slyszalem
    rozne plotki, ktorych tu nie przytocze (po co mi jakies sprawy w sadzie). A
    czytam tylko dlatego, ze u mnie w pracy znajomy regularnie przynosi, i po
    przeczytaniu zostawia dla innych. Teksty JKM czytam raczej jako teksty
    satyryczne, a nie z przekonaniem :)