  • Data: 2009-01-08 10:14:27
    Temat: Re: Banda lobuzow zwana PO.
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.unfi9z0gl60ql1@unk...

    > Tzn? Abstrahując już od JKM, chłop jest barwny/"barwny" do bólu i możnaby
    > tak
    > flejma jechać i jechać.

    no więc jedziesz...

    > Sumaryczne obciążenia były w okolicy bodajże 25%
    > (kiedyś znalazłem w necie dokładną rozpiskę, bo nie wierzyłem JKM na
    > słowo),
    > teraz masz na oko gdzieś 70%.

    ja wiem jakie mamy obciążenia ale pytanie moje nie było jakie mamy
    obciążenie (zrozumienie tekstu czytanego) ale zacytuję:
    "a gdzie były wtedy wyższe podatki niż teraz?"

    teraz czytaj 3x i powoli..
    jeśli udowodni ktoś, że pod okupacją były warunki życiowe lepsze niż np. w
    krajach nie okupowanych, które (chyba?) to były ciemiężone jak my teraz 70%
    obciążeniami podatkowymi a na luzie pod okupacją ŚP. Pana Hitlera mieliśmy
    fantastycznie niskie podatki na 25% to można uznać że JKM miał rację a jeśli
    nie to stwierdzamy fakt, że JKM podaje kretyńskie porówniania i robi z
    siebie więcej niż błazna i tyle. Każdemu wolno interpretować czyjąś
    wypowiedź w taki sposób w jaki wynika z logiki i zdrowego rozsądku, bo to że
    były niższe podatki to nie jest jedyny uprawniony element na jaki wolno
    zwrócić uwagę bo co innego wynika z kontekstu jego wypowiedzi czy tak sobie
    życzy JKM czy nie. Równie głupie porównanie można zrobić do Somalii, tam nie
    płaciło się przecież żadnych podatków (więcej niż raj UPR) a do dzisiaj np.
    paczka papierosów kosztuje 20% ceny z USA i podatki są pewnie nie wyższe jak
    za Hitlera i co z tego? To może równie kretyńskie porównanie zrobić tylko w
    drugą stronę! Niech somalia podwyższy obciążenia podatkowe do 70% a będzie
    miała poziom rozwoju jak UE?

    zwyczajnie jak ktoś gada głupoty to wolno go za to krytykować.

    > Ja rozumiem szufladki w głowie, ale zresetuj umysł i przeanalizuj
    > rzeczywistość.

    nie osądzaj innych po sobie i naucz się czytać pytania ze zrozumieniem. Też
    przeszedłem przez okres fascynacji "ideami" UPR, mam wszystkie książki jakie
    wydawało wydawnictwo JKM, czytam czasami nadal N.CZ. ale nie można się
    zatrzymywać w rozwoju intelektualnym.

    > Znajdź na necie wypowiedzi przywódców UE i porównaj z retoryką przywódców
    > NSDAP,
    > znajdź program NSDAP i porównaj z taką eurokonstytucją (a można porównać
    > też z tym co już jest, w sumie bez różnicy) - zapewniam że będziesz co
    > najmniej zdziwiony.

    to nie miejsce na tego typu propagandę, są inne grupy.

    > Chociaż hasła w stylu ,,Unia zdrową wodę ma - dzięki niej mam i ja!"
    > to bardziej jakieś wytwory socrealizmu są, więc będzie brunatno-czerwony
    > mix,
    > dziś nie trzeba ludzi terroryzowac jawnie, wystarczą gołe dupy w TV,
    > pełne półki i cnota politpoprawności.
    >
    > I teraz - tak czy siak idziemy w tą brunatną stronę - więc jak już
    > dojdziemy to ja bym wolał żeby mnie kroili na te 25%.

    a ja bym wolał nic nie płacić i co z tego.

    > Ale to chyba NTG.

    zaczynasz łąpać :)

    > BTW ktoś z Was zna serbski?
    >
    > Jest taka ulotka:
    > http://michalkiewicz.pl/grafika/jak%20bylo%20w%20194
    1.jpg

    NTG

    > i jej tłumaczenie:
    >
    > http://michalkiewicz.pl/grafika/jak%20bylo%20w%20194
    1.pdf

    NTG

    > Jeśli ulotka jest autentycznaz a tłumaczene w miarę wierne,
    > to może ktoś powkleja linki do ulotek z przed naszego wejścia do UE(czy
    > raczej WE)?

    NTG. OT i EOT

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.