    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Autorskie: Publiczne/niepubliczne?
    Date: Sun, 30 May 2004 13:26:44 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 28. maja 2004 02:57 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:

    > Art. 27.
    > Instytucje naukowe i oświatowe mogą, w celach dydaktycznych lub
    > prowadzenia wlasnych badan, korzystac z rozpowszechnionych utworów w
    > oryginale i w tlumaczeniu oraz sporzadzac w tym celu egzemplarze
    > fragmentów rozpowszechnionego utworu.

    Hm. Ale korzystać czy korzystać za darmo? Przytoczony fragment nie mówi, że
    za darmo. Bo jeśli interpretować, że za darmo, to także można przegrać
    sobie kopię od znajomego itp. i szkoła nie musiała by nic kupować.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Kilka książek o Windowsie:
    48