eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro- negatyw i żądanie sprzedającegoRe: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
  • Data: 2015-07-15 16:55:29
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Na koszt przewoźnika, sporządzenie protokołu szkody jest jego ustawowym obowiązkiem.

    Ponadto należało złożyć reklamację i produkt odesłać, a nie montować i samodzielnie
    naprawiać. Każdy ma prawo się pomylić, a kurier może uszkodzić, takie życie.

    Czyli zakładamy, że sprzedawca miał dobrą wolę dokonać wymiany, a uszkodzenie
    mechaniczne zareklamować u kuriera. Ty sprzęt naprawiłeś po swojemu i używasz.
    Wystawiasz też komentarz negatywny. Ok, Twoje odczucie co do tej transakcji może być
    negatywne, ale komentarz nie może naruszać dobrego imienia sprzedawcy.

    By w pełni ocenić czy sprzedawca może czuć się prawnie dotknięty komentarzem to
    musisz podać jego treść.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1