eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro- negatyw i żądanie sprzedającego › Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
  • X-Received: by 10.140.105.102 with SMTP id b93mr100388qgf.26.1436972129438; Wed, 15
    Jul 2015 07:55:29 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.105.102 with SMTP id b93mr100388qgf.26.1436972129438; Wed, 15
    Jul 2015 07:55:29 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!qs7no5739457igc.0!n
    ews-out.google.com!4ni81214qgh.1!nntp.google.com!z61no1203354qge.0!postnews.goo
    gle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 15 Jul 2015 07:55:29 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <55a65605$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.71.84.42;
    posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
    NNTP-Posting-Host: 89.71.84.42
    References: <55a62bad$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    <55a64d74$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <55a65605$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    From: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>
    Injection-Date: Wed, 15 Jul 2015 14:55:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:749314
    [ ukryj nagłówki ]

    Na koszt przewoźnika, sporządzenie protokołu szkody jest jego ustawowym obowiązkiem.

    Ponadto należało złożyć reklamację i produkt odesłać, a nie montować i samodzielnie
    naprawiać. Każdy ma prawo się pomylić, a kurier może uszkodzić, takie życie.

    Czyli zakładamy, że sprzedawca miał dobrą wolę dokonać wymiany, a uszkodzenie
    mechaniczne zareklamować u kuriera. Ty sprzęt naprawiłeś po swojemu i używasz.
    Wystawiasz też komentarz negatywny. Ok, Twoje odczucie co do tej transakcji może być
    negatywne, ale komentarz nie może naruszać dobrego imienia sprzedawcy.

    By w pełni ocenić czy sprzedawca może czuć się prawnie dotknięty komentarzem to
    musisz podać jego treść.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1