eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro- negatyw i żądanie sprzedającego › Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
  • Data: 2015-07-15 20:41:32
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-07-15 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jingiel x...@x...xx ...

    > Tak na marginesie warto znac swoje prawa - dlaczego odsyłając towar
    > niezgodny z umową miałbys ponosić koszt kuriera?
    > Paczke warto tez rozpakowac przy kurierze, własnie po to aby w miare
    > mozliwosci sprawdzic uszkodzenia.
    > Ale reklamacje a propos dostarczenia paczki i uszkodzenia przedmiotu mozna
    > tez zgłosic poźniej.
    >


    Z innych komentarzy wynika, że to sposób działania tego faceta. pakuje
    uszkodzony sprzęt. Na zewnątrz żadnych uszkodzeń sprzętu, a wewnątrz
    kaszana i brak niektórych elementów, urządzenia niezgodne z opisem, a
    nawet innej chińskiej firmy. Natomiast reklamacja u nich to fikcja. Każą
    wysyłać zdjęcia, wydzwaniać do kurierów, a na końcu kontakt się urywa,
    albo rzucają słuchawkami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1