eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro- negatyw i żądanie sprzedającego › Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
  • Data: 2015-07-15 20:42:35
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Konfabulator Konfabulatorski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:75549e9f-b3d3-47f6-aabc-a653cc64925d@go
    oglegroups.com...
    >Na koszt przewoźnika, sporządzenie protokołu szkody jest jego
    >ustawowym obowiązkiem.
    >Ponadto należało złożyć reklamację i produkt odesłać, a nie montować
    >i samodzielnie naprawiać. Każdy ma prawo się pomylić, a kurier może
    >uszkodzić, takie życie.

    I tak i nie ... to sprzedawca wybiera kuriera (chyba ze daje kilka do
    dyspozycji), a system komentarzy moze tez obejmowac wyczyny kuriera -
    co z tego, ze sprzedawca dobry, skoro kurier do d* ?

    >Czyli zakładamy, że sprzedawca miał dobrą wolę dokonać wymiany, a
    >uszkodzenie mechaniczne zareklamować u kuriera. Ty sprzęt naprawiłeś
    >po swojemu i używasz. Wystawiasz też komentarz negatywny.
    >Ok, Twoje odczucie co do tej transakcji może być negatywne, ale
    >komentarz nie może naruszać dobrego imienia sprzedawcy.

    Ale zakladamy, ze w komentarzu sama prawda napisana ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1