  • Data: 2015-07-15 17:42:29
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-15 o 16:55, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
    > Na koszt przewoźnika, sporządzenie protokołu szkody jest jego ustawowym
    obowiązkiem.

    > Ponadto należało złożyć reklamację i produkt odesłać, a nie montować i samodzielnie
    naprawiać. Każdy ma prawo się pomylić, a kurier może uszkodzić, takie życie.

    > Czyli zakładamy, że sprzedawca miał dobrą wolę dokonać wymiany, a uszkodzenie
    mechaniczne zareklamować u kuriera. Ty sprzęt naprawiłeś po swojemu i używasz.
    Wystawiasz też komentarz negatywny. Ok, Twoje odczucie co do tej transakcji może być
    negatywne, ale komentarz nie może naruszać dobrego imienia sprzedawcy.

    > By w pełni ocenić czy sprzedawca może czuć się prawnie dotknięty komentarzem to
    musisz podać jego treść.

    Treść masz podana w poście powyżej. Przecież mu 2x napisałem, że wysłał
    mi sprzęt niezgodny ze specyfikacją na aukcji. Pierwszy raz jak pisałem
    o uszkodzonej obudowie zaznaczyłem, że silnik ma inną moc. Specjalnie
    zwróciłem na to uwagę, bo podczas wybierania aukcji wiedziałem, że są 2
    wersje tych pomp. Odpisał mi tylko, że mam sobie wezwać kuriera i
    sporządzić protokół uszkodzenia. Ponowiłem zapytanie co z kwestia
    niezgodności opisu z towarem jaki mi wysłał i już na to pytanie mi nie
    odpowiedział. Kontakt się urwał. Minął miesiąc i wystawiłem komentarz i
    po nim wielkie halo ze straszeniem mnie sądem cywilnym, że mam 24 godz
    na usunięcie negatywnego komentarza. Pewnie podobną metodę stosuje na
    innych, którzy mu taki komentarz wystawili, ale tylko parę zostało
    unieważnionych.