  • Data: 2015-07-15 11:58:11
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.07.2015 o 11:45, Jingiel pisze:
    > Treść wiadomości
    > Witam
    > wystawił Pan komentarz negatywny a takie działanie naraża nas na utratę
    > wiarygodności wobec klientów, [...]
    >

    > Jak się ustosunkować do powyższego? Może mnie straszyć czymś takim?

    Straszyć może. Ale IMHO negatyw/pozytyw jest wyrazem twojego stosunku do
    transakcji (nie weryfikowałem czy tak jest w regulaminie). Skoro jest
    negatywny, nie podobało Ci się, to masz święte prawo wystawić negatyw,
    choćby sprzedający był czysty jak lelija.

    Swoją drogą, to na Allegro brakuje możliwości osobnej oceny
    sprzedającego a osobnej towaru. Bo np. sprzedający może mnie traktować
    jak szejka arabskiego i dywany przede mną rozściełać, ale towar ma
    szajsowaty - która to szajsowatość wychodzi po transakcji. I co
    wystawiać? Negatyw? Pozytyw?

    p. m.