  • Data: 2015-07-15 12:16:38
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-15 o 11:45, Jingiel pisze:
    > Jak się ustosunkować do powyższego? Może mnie straszyć czymś takim?
    > Korci mnie, żeby mu napisać, że sprzedając towar w serwisie aukcyjnym
    > akceptuje jego regulamin, a w związku z tym ma świadomość, że jeśli
    > dostarczy zły towar to dostanie negatywny komentarz. Prosze o pomoc.
    Straszyć może, tylko co z tego? Inna sprawa, że przed wystawieniem
    komentarza masz całą gamę środków do rozwiązania problemu, tak by w
    efekcie być na tyle zadowolonym, żeby negatywa nie wystawiać.
    Pierwsza sprawa to zgłoszenie wgniecenia na pompie kurierowi - to
    przecież nie musi być wina sprzedającego, że kurier opakowania
    zmaltretował, choć oczywiście sprzedający odpowiada za jakość
    opakowania. Zgłoszenie do kuriera nic Cię nie kosztuje, a być może po
    prostu dostałbyś jakąś rekompensatę.
    Druga sprawa to niezgodności w opisie: jeśli sprzedający nie zareagował
    (może nie zauważył, bo skoncentrował się na sprawie wgniecenia), możesz
    rozpocząć na platformie Allegro spór (są do tego odpowiednie opcje) i tą
    droga sprawę rozwiązać.
    Komentarz, zwłaszcza negatywny, to według mnie sprawa ostateczna.

    Maciek