  • Data: 2015-07-15 12:31:02
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.07.2015 o 12:16, Maciek pisze:
    > Komentarz, zwłaszcza negatywny, to według mnie sprawa ostateczna.

    W moim przekonaniu, komentarz to sprawa podstawowa. Zwłaszcza, jeżeli
    dotyczy drobnicy.

    Jeżeli kupiłem słuchawki za 30zł, które okazały się po prostu tak
    żenująco beznadziejne, że aż ręce opadały, to miałem tracić kilka godzin
    na zabawy z kurierami? Wolałem olać te 30zł. Ale transakcję bądź co bądź
    oceniałem negatywnie - dlaczego miałem nie wystawić komentarza?

    p. m.