  • Data: 2015-07-15 14:09:11
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jingiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >utratę wiarygodności wobec klientów, a także zmniejszenie liczby
    >dokonywanych transakcji i utratę zysków, jest także naruszeniem
    >naszego dobrego imienia, które podlega ochronie w oparciu o przepisy
    >art. 24.§ 1 i art. 448 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks
    >cywilny ( Dz. U. z dnia 18 maja 1964 z późń. zm.) oraz ustawy z dnia
    >28 stycznia 1984r. prawo prasowe (Dz. U. 1985 r. nr 5 poz. 24 z późń.
    >zm.),Dam panu szanse na rehabilitacje czas na usunięcie komentarza
    >24h w innym wypadku kierujemy sprawe do rozpatrzenia przez Sąd

    Dla tego ambitnego sprzedawcy ... absolutnie bym nie wycofywal.

    >Jak się ustosunkować do powyższego? Może mnie straszyć czymś takim?
    >Korci mnie, żeby mu napisać, że sprzedając towar w serwisie aukcyjnym
    >akceptuje jego regulamin, a w związku z tym ma świadomość, że jeśli
    >dostarczy zły towar to dostanie negatywny komentarz. Prosze o pomoc.

    I bardzo dobrze, z transakcji nie jestes zadowolony i komentarz to
    pokazuje,
    podstawy do niezadowolenia masz, a jak nie chca miec negatywow, to
    niech sie lepiej staraja.

    No chyba ze wolisz odpisac, ze jesli uwazaja ze klient powinien byc
    zadowolony, to niech probuja swojego szczescia w sadzie, natomiast
    bardzo uwaznie przeczytasz komentarz do komentarza pod katem
    wypelnienia znamion przestepstwa z art 212, 214, 216 ustawy z dnia 6
    czerwca 1997 Dz. U. z 1997 r. Nr 88, poz. 553 (Kodeks Karny).

    J.