  • Data: 2002-05-15 21:41:48
    Temat: Re: Agencja towarzyska w budynku mieszkalnym
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:abuj1l$mpb$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Iza" <c...@o...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jakim prawem chcesz odmiawiać osobom nie szkodzącym Tobie w żaden sposób
    > prawa przebywania na klatce? Albo obrażasz te osoby?

    Czym obrazam? Nazwaniem po imieniu? Jesli one nie wstydza sie swojego
    zajecia, to powinny tez przyjac przypisana mu nazwe. Owszem, szkodza mi.

    To, że Ty wyznajesz
    > jakieś tam ideologiczne farmazony, to nie znaczy od razu, że cały świat ma
    > je przyjąć.

    A to co Ty glosisz, to co? Wyprane z ideologii? To tez ideologia (wielce
    liberalna), tylko dokladnie przeciwna niz moja:)

    Jaka patologia? Kobieto - ochłoń! Nikomu nie dzieje sie krzywda,
    > wszyscy są zadowoleni.

    Ja nie jestem zadowolona, oraz niektorzy sasiedzi agencji towarzyskiej-od
    tego zaczal sie ten watek, pamietasz?
    Uzalasz sie rowniez nad pracujacymi panienkami...

    Gdyby nie hipokryzja społeczeństwa i takie
    > pseudo-moralizatorstwo, to możnaby prostytucje w pełni zalegalizować i
    > wyeliminować z tego mafię, przemoc, narkotyki. Wszystko wyszłoby z szarej
    > strefy, zostało opodatkowane, objęte ubezpieczeniami i badaniami itp.
    > Dziewczyny miałyby więcej pieniędzy za swoja pracę, w budżecie przybyło by
    > parę groszy a "Masy", "Kiełbasy" i inne bandyty poszłyby z torbami. Ale
    nie!
    > Bo znajdze sie zaraz cały legion takich jak Ty, moralych i czystych
    > Polaków-katolików, którzy ukrócą wszeteczeństwo i obronią moralność!

    Jestes bardzo nietolerancyjny! Dlaczego uznajesz swoj swiatopoglad za
    jedynie sluszny?

    W ten
    > sposób, że nadal alfons będzie zabierał 3/4 zarobku, w razie czego bił, a
    > dziewczyny nie będą miały się do kogo zwrócić.

    No to moze jednak nie wszyscy sa zadowoleni?
    Z tym, ze dziewczyny moga zmienic zawod:)

    Tyle, że będzie się to działo
    > z dala od Ciebie - co z oczu, to z serca. Niech sobie to istnieje, byle
    nie
    > u nas...

    Owszem, nie chce takich sasiadow. I najlepiej niech NIGDZIE nie istnieje,
    nie powiedzialam, ze nie chce tylko w swoim otoczeniu. Uwazam, ze to
    PATOLOGIA i niegdzie nie powinna miec miejsca..
    A tym osobom nalezy pomoc wrocic do spoleczenstwa.

    Tak samo należy usunać z widoku narkomanów, chorych na AIDS,
    > upośledzonych i wszystkich innych wyrzutków, którzy psują piękny
    sielankowy
    > nastrój. Prawda?

    A to znowu niestety wylacznie Twoje zdanie, nigdzie tego nie powiedzialam:)
    Jak mozesz do jedengo worka wrzucac ludzi chorych z ludzmi zdrowymi, tylko
    prowadzacymi sie niemoralnie na wlasne zyczenie? Znowu kogos obrazasz...

    > I nie mów, że OT i NTG, bo to akurat są kwestie polityki karnej.

    No wiec, skoro naklanianie do nierzadu i czerpanie z niego korzysci jest
    karalne, to dlaczego nikt z tym nic nie robi? Moze wlasnie dlatego, ze
    istnieje spoleczne przyzwolenie na takie wykorzystywanie kobiet? A tacy
    "liberalowie", jak Ty maja gdzies sytuacje tych panienek, skorzystaja i
    wychodza...

    > I weź to serio pod rozwagę zamiat krzyczeć "kurwy"! "zboczeńce!"
    > "patologia!".

    Nigdy i nigdzie nie krzyczalam w/w slow. Mam prawo w dyskusji prezentowac
    moje poglady, nawet jesli Ci sie nie podobaja:)

    > Pozdrawiam

    Tez pozdrawiam
    Iza