  • Data: 2002-05-16 12:00:29
    Temat: Re: Agencja towarzyska w budynku mieszkalnym
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
    news:29730-1021538920@213.17.138.62...
    > ten

    Wiesz co? To sie zastanow. Latwo abstrahowac, jak cos nas nie dotyczy...ale
    sprobuj sobie wyobrazic, ze Twoja zona pracuje jako prostytutka-naprawde
    uwazalbys, ze wszystko jest OK?

    > Z jednym raz na miesiąc za całą wypłatę!! porównuję z
    > kilkudziesięcioma w sumie za tyle samo.
    > Seks to seks. A co do miłości w seksie małżeńskim wypowiadać się nie
    > będę.

    Moze nie masz szczescia w malzenstwie...;-)
    A teraz powiedz mi, kim jest wg Ciebie kobieta, ktora tez pracuje zawodowo,
    ale np. zarabia 1000 zl mniej od meza. Czy uwazasz, ze musi odrobic te forse
    w lozku, zeby miec na kiecke? Bo przeciez nie pozostaje calkiem na
    utrzymaniu meza...poradzi sobie bez niego. Czyli co, daje dupy za prezenty?
    Rozumiem, ze wykluczasz mozliwosc przyjemnego seksu (i obopolnej z niego
    korzysci) w malzenstwie/

    > Seks po odwiedzinach u księdza jest "cacy" bez odwiedzin jest "fuj" -

    ????????????????????????? A co ma do tego ksiadz? A czemu nie rabin? Lub
    inny duchowny? A moze po niedzielnym wypadzie do kina?
    Wnioskuje z tego, ze moralnosc nierozlacznie kojarzy Ci sie z katolicyzmem.
    A fe, jakis Ty zindoktynowany...:-)
    Pozdrowienia
    Iza