  • Data: 2010-09-15 19:39:22
    Temat: Re: Adres IP
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i6psi1$i5m$2@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Ktoś na tyle głupi aby paść rośliny może faktycznie dojść
    > to tak błędnego wniosku jak i ty.
    Ale jaja! normalnie nie wierzę!
    Pozwól (to tylko zwrot grzecznościowy, nie ma znaczenia czy pozwolisz), że
    będę ten fragment watku pokazywał znajomym.
    Bo jak tylko opowiem, to nikt nie uwierzy, że istnieje gdzieś koń z takim
    "poczuciem humoru".

    > Ty tez pasiesz buraki czy coś innego ?
    Niezupełnie innego, bo teraz pasę ciebie. I robię to dobrze, bo chętnie
    konsumujesz. :)

    > Wygląda na to że rozumiem aż za dobrze.
    A to może ci się tak wydawać.

    --