  • Data: 2010-09-16 22:08:14
    Temat: Re: Adres IP
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał:

    >W wiadomości news:i6tgp4$2g5$1@news.onet.pl Krystian Zaczyk

    > No nie, tak nie można interpretować zapisów prawnych, przecież to nonsens.
    > Jak małpa trzyma banana to jest to banan, a jak ja - to ogórek?

    Inaczej: jak małpa trzyma banan to jest jej banan, a jak Ty go trzymasz,
    to jest...nie jej banan. :-)

    > Umowa jako dana osobowa?

    Nie, jako dowód zawarcia umowy przez konkretną osobę.

    > IP nie jest wg mnie daną osobową.
    > Nie pozwala na jednoznaczną identyfikację osoby, która z niego korzysta. Nikomu nie

    > pozwala.

    Ale pozwala na identyfikację osoby, która wykupiła łącze.

    A przy okazji (bo to już drugi raz): co to za rzeczownik "dana"?

    > Nawet PESEL niekoniecznie.

    Kiedy nie jest?

    > BTW - co do opini GIODO. Znam co najmniej jedną sytuację, gdy jeden orzekł tak, a
    > drugi (po nim) dokładnie odwrotnie.
    > I dotyczyło to dokładnie danych osobowych.

    Błędy się zdarzają. Ale nie są raczej regułą, lecz wyjątkiem.

    Krystian