  • Data: 2008-05-06 06:23:17
    Temat: Pytanie do prawników - czy nie jest za późno?
    Od: "Weronika" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Droga Prawnicza Braci! Mam nadzieje na Wasza pomoc, bo podejmuje w tej chwili
    zyciowa decyzje, z prawem wlasnie zwiazana.
    Jestem swiezo upieczonym doktorem Akademii Ekonomicznej we Wroclawiu. Zajmuje
    sie glownie mikroekonomia, prace bronilam jakies 3 miesiace temu. Im bardziej
    sie zaglebialam w swiat spolek, tym bardziej zauwazylam, ze pociagaja mnie
    prawne aspekty. Teraz przede mna otwiera sie kariera w nauce, ale... no
    wlasnie, nie pociaga mnie ona. Odswiezylam sobie zajecia z prawa ktore mialam
    jeszcze jako studentka, i czuje do tego miete. Powaznie mysle o studiowaniu
    prawa zaocznie, we Wroclawiu (w gre wchodzi tez albo Poznan albo Krakow, mam w
    tych miastach rodzine).
    Tylko ze, mam juz 27 lat :(
    Rodzina mnie nie wiaze, jestem wesola singielka i dobrze mi z tym:)
    Serce mi mowi zeby skoczyc na gleboka wode i sprobowac z prawem, bo o tym
    marze. Ale rozum podpowiada ze dla mnie juz za pozno na zaczynanie na nowo
    kariery.
    Na pewno pociaga mnie prawo zwiazane z moja dziedzina. Chcialabym zrobic
    kiedys aplikacje i pracowac jako adwokat lub radca prawny, pomagac spolkom.
    I tu wlasnie moj dylemat: czy to ma sens????
    Nie jestem z prawniczej rodziny, musialabym polegac tylko na sobie.

    Jak sadzicie - czy w moim wieku jest jeszcze sens zaczac studia prawnicze?

    Czy mozna miec nadzieje, ze jak je skoncze, to sie dostane na aplikacje?

    I jak w ogole patrza prawnicy na osoby spoza ich dziedziny, ktore probuja
    wejsc w te dziedzine?