  • Data: 2008-05-06 10:44:57
    Temat: Re: Pytanie do prawników - czy nie jest za późno?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Weronika" <r...@W...gazeta.pl> napisał
    > sie zaglebialam w swiat spolek, tym bardziej zauwazylam, ze pociagaja mnie
    > prawne aspekty. Teraz przede mna otwiera sie kariera w nauce, ale... no
    > wlasnie, nie pociaga mnie ona. Odswiezylam sobie zajecia z prawa ktore
    > mialam
    > jeszcze jako studentka, i czuje do tego miete. Powaznie mysle o
    > studiowaniu
    > prawa zaocznie, we Wroclawiu (w gre wchodzi tez albo Poznan albo Krakow,
    > mam w
    > tych miastach rodzine).
    > Tylko ze, mam juz 27 lat :(

    Wiek to nie jest najważniejsza sprawa. To zależy od tego co teraz robisz i
    możesz robić. Dostałaś już etat na uczelni? Masz pracę w biznesie, czym się
    zajmujesz? Satysfkcjonuje Cię to, finansowo odpowiada? Widzisz możliwości
    rozwoju lub też rozwoju z lekkim przekwalifikowaniem? Napisz coś więcej?
    Bo wybierając nowe studia na pewno będziesz miała mniejsze możliwości
    rozwijania tego co masz/możesz mić teraz i w najbliższej przyszłości. Nad
    tym trzeba się zastanowić.