  • Data: 2008-05-06 08:26:19
    Temat: Re: Pytanie do prawników - czy nie jest za późno?
    Od: "Weronika" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak się zepniesz to dasz radę ;-) a na zaocznych mając 27 lat to uwierz,
    > najmłodsza nie będziesz ;-)

    Najmłodsza na pewno nie - pytanie czy nie najstarsza? :)

    Zauważyłam, że trochę nie wierzę w siebie - że mi się to uda.
    Pewnie wpłynął na to fakt, że rozmawiałam z rodziną o moim pomyśle. Rodzinka
    bardzo (bardzo!) gorąco odradza studia (pod hasłem "zwariowałaś, dziewczyno!"
    "zmarnujesz życie!" i tym podobne).

    Mam za to pełne wsparcie mojego chłopaka - i to jest dla mnie bardzo ważne.
    Nie jesteśmy w formalnym związku (stąd mój status jako "single" i bez
    rodziny), ale uczucie się rozwija, i czuję że w dobrym kierunku :]
    Aha, chłopak sam jest prawnikiem, teraz zdaje na aplikację. W moim
    zainteresowaniu prawem pomógł fakt, że zamieszkaliśmy razem i po pracy
    podczytywałam sobie różne jego książki.

    Ciężkie są wybory życiowe... a czasu coraz mniej :/