eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z reklamacją - prośba o pomoc › Problem z reklamacją - prośba o pomoc
  • Data: 2005-10-23 01:04:09
    Temat: Problem z reklamacją - prośba o pomoc
    Od: "fiorel" <p...@s...elartnet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zwracam się z gorącą prośbą o pomoc. Jakiś miesiąc temu zakupiłem w sklepie
    obuwniczym obuwie za kwotę 300 PLN. Po miesiącu niestety w fatalny i nie
    dający się naprawić sposób pękła podeszwa. Zaniosłem buty do reklamacji
    niestety nie przyjęto ich gdyż nie posiadam paragonu. Posiadam za to
    oryginalne opakowanie i wydruk z mojego konta bankowego gdyż płaciłem kartą
    płatniczą. Chciałem zapytać czy to wystarczy do tego by zmuszeni byli
    przyjąć buty do reklamacji??

    Pozdrawiam
    Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1