eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z reklamacją - prośba o pomoc › Re: Problem z reklamacją - prośba o pomoc
  • Data: 2005-10-23 14:41:59
    Temat: Re: Problem z reklamacją - prośba o pomoc
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <djfqog$fot$1@nemesis.news.tpi.pl>, Przemek wrote:
    > Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał w wiadomości
    > news:djfdmp$ie9$1@inews.gazeta.pl...
    >> Raczej tak (zależy na ile jednoznacznie wskazują na zakup w tym sklepie),
    >> żaden przepis nie przewiduje że reklamując trzeba przedstawić paragon. Ale
    >> w sklepach zwykle są problemy...
    >> Zadbaj o dowód zgłoszenia reklamacji - jeśli nie da się inaczej wyślij ją
    >> pocztą. A o pomoc w przekonaniu sklepu możesz zwrócić się do
    >> miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów.
    > Tak tylko, że wydruk z konta wcale nie oznacza, że kupiłeś akurat te buty.

    Nb. ciekawi mnie jak to wszystko wygląda praktycznie. Mamy sytuację jak tu
    opisaną. Sprzedawca nie przyjmuje reklamacji twierdząc, że wobec braku
    okazania dowodu zakupu nie ponosi odpowiedzialności. Klient ma ów dowód
    płatności z banku ale skojarzenia tej płatności z zakupem reklamowanego
    towaru może dokonać jedynie sprzedawca. Sprzedawca nie idzie na ugodę i
    sprawa kończy się w sądzie. I teraz co właściwie dalej? Czy w grę wchodzi
    np. art. 248. § 1. kpc bo mam mieszane odczucia? W końcu istotą sporu
    jest w tym momencie nieprzedstawienie dowodu zakupu a nie sama reklamacja.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1