eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z reklamacją - prośba o pomoc › Re: Problem z reklamacją - prośba o pomoc
  • Data: 2005-10-23 07:21:55
    Temat: Re: Problem z reklamacją - prośba o pomoc
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    fiorel napisał(a):
    > Zwracam się z gorącą prośbą o pomoc. Jakiś miesiąc temu zakupiłem w sklepie
    > obuwniczym obuwie za kwotę 300 PLN. Po miesiącu niestety w fatalny i nie
    > dający się naprawić sposób pękła podeszwa. Zaniosłem buty do reklamacji
    > niestety nie przyjęto ich gdyż nie posiadam paragonu. Posiadam za to
    > oryginalne opakowanie i wydruk z mojego konta bankowego gdyż płaciłem kartą
    > płatniczą. Chciałem zapytać czy to wystarczy do tego by zmuszeni byli
    > przyjąć buty do reklamacji??

    Raczej tak (zależy na ile jednoznacznie wskazują na zakup w tym
    sklepie), żaden przepis nie przewiduje że reklamując trzeba przedstawić
    paragon. Ale w sklepach zwykle są problemy...
    Zadbaj o dowód zgłoszenia reklamacji - jeśli nie da się inaczej wyślij
    ją pocztą. A o pomoc w przekonaniu sklepu możesz zwrócić się do
    miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1