eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiazki wzgledem Urzedu Skarbowego spadkobiercow zmarlej osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza › Obowiazki wzgledem Urzedu Skarbowego spadkobiercow zmarlej osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza
  • Data: 2010-11-17 10:17:25
    Temat: Obowiazki wzgledem Urzedu Skarbowego spadkobiercow zmarlej osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza
    Od: Bad skipper <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Mam pytanie - Jakie sa obowiazki wzgledem Urzedu Skarbowego
    spadkobiercow zmarlej osoby prowadzaca dzialalnosc gospodarcza?

    Pod koniec 2008 roku zmarl moj ojciec ktory prowadzial dzialalnosc
    gospodarca jako osoba fizyczna.

    Pod koniec zycie zawiesil dzialalnosc gospodarcza, ale niestety z
    powody czestych hospitalizacji i pogorszajacego sie stanu zdrowia nie
    wyslal wszystkich deklaracji ani nie dokonal ostatnich wplat na
    podatek PIT-5 i VAT-7.

    Obecnie w roku 2010 (!) przyslal mojej mamie jakies zupelnie
    belkotliwe pismo w ktorym domaga sie ksiegi przychodow i rozchodow,
    zestawnienia wszystkich skladek na ZUS, i faktur za rok 2008.

    Na pewno czesc tych papierow zostala pogubiona przez Ojca pod koniec
    zycie.

    Mam nastepujace pytania co prawo w Polsce mowi na taki temat:

    a. Czy spadkobierca odpowiada za braki w dokumentacji zmarlej osoby
    prowadzacej dzialalnosc gospodarcza?

    b. Ile czasu spadkobierca jest obowiazany przechowywac (i czy w ogole
    jest zobowiazany przechowywac?) dokumentacje ksiegowa zmarlej osoby
    prowadzacej dzialalnosc gospodarcza.

    Czy ktos ma jakas sugestie jak rozwiazac taki problem?

    pozdrawiam,

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1