eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiazki wzgledem Urzedu Skarbowego spadkobiercow zmarlej osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza › Re: Obowiazki wzgledem Urzedu Skarbowego spadkobiercow zmarlej osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza
  • Data: 2010-11-18 16:38:11
    Temat: Re: Obowiazki wzgledem Urzedu Skarbowego spadkobiercow zmarlej osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Uzytkownik "Bad skipper" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:36bc4c59-850a-4df9-b1ec-d4a182c03cc5@s4g2000yql
    .googlegroups.com...
    > Witam i dziekuje za odpowiedz,
    >
    > 1. Oczywiscie ze zaraz po smierci Taty poinformawalismy o tym US i UM
    > i ZUS.
    >
    > 2. To byly jakies drobne sumy. Zaplata zaleglosci nie powinna byc
    > problemem, ale pytanie jest jak wyliczyc te zaleglosci?
    >
    > Nie mozemy znalezc zadnych dokumentow, faktury sa pomieszane i
    > czesciowo pogubione. Ksiazka P-R jest w komputrze tez nieuaktualniana.
    >
    > Truno odpowiadac za niekompletnosc dokumentacji osoby ktora byla
    > ciezko chora.
    >
    > Co zrobic w takiej sytuacji?

    Powiadomic Urzad Skarbowy o faktycznym stanie rzeczy. Nie ma ksiazki.
    Dokumenty jakies sa, ale nikt nei wie na ile kompletne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1