eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiazki wzgledem Urzedu Skarbowego spadkobiercow zmarlej osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza › Re: Obowiazki wzgledem Urzedu Skarbowego spadkobiercow zmarlej osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza
  • Data: 2010-11-19 06:52:16
    Temat: Re: Obowiazki wzgledem Urzedu Skarbowego spadkobiercow zmarlej osoby prowadzacej dzialalnosc gospodarcza
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2010 11:17, Bad skipper pisze:

    > Pod koniec zycie zawiesil dzialalnosc gospodarcza, ale niestety z
    > powody czestych hospitalizacji i pogorszajacego sie stanu zdrowia nie
    > wyslal wszystkich deklaracji ani nie dokonal ostatnich wplat na
    > podatek PIT-5 i VAT-7.
    >
    > Obecnie w roku 2010 (!) przyslal mojej mamie jakies zupelnie
    > belkotliwe pismo w ktorym domaga sie ksiegi przychodow i rozchodow,
    > zestawnienia wszystkich skladek na ZUS, i faktur za rok 2008.

    1. Zakładam, że pismo przysłał US, a nie zmarły ojciec, co niechcący
    napisałeś.

    2. Pismo US wysłał do mamy, czy do zmarłego ojca, a mama odebrała za
    niego zamiast odesłać z adnotacją "adresat nie żyje"? W tym drugim
    przypadku jest mały problem formalny, bo z punktu widzenia formalisty
    wezwanie zostało prawidłowo doręczone adresatowi... który tak na prawdę
    nie żyje. Raczej do odkręcenia, ale Tak Się Nie Robi.