eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaliczanie opłat za usługi telefoniczne równocześnie przez TPSA i Netię.Naliczanie opłat za usługi telefoniczne równocześnie przez TPSA i Netię.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Naliczanie opłat za usługi telefoniczne równocześnie przez TPSA i
    Netię.
    Date: Wed, 22 Oct 2008 19:31:55 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Message-ID: <gdnv3b$h4i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aav168.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1224703915 17554 83.25.21.168 (22 Oct 2008 19:31:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Oct 2008 19:31:55 +0000 (UTC)
    X-User: lukled
    User-Agent: XanaNews/1.18.1.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:559535
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Mam następujący problem: 6 czerwca moi dziadkowie podpisali umowę z
    Netią na świadczenie usług telefonicznych. Przełączenie miało nastąpić
    1 sierpnia. Jakiś czas później odezwała się TPSA i zaoferowała
    przysłanie kuriera z dokumentem, który anuluje zamówienie dotyczące
    telefonu Netii. Dziadkowie się zgodzili i 20 lipca podpisali rezygnację
    z zamówienia WLR. 1 sierpnia nastąpiło przełączenie telefonu do Netii,
    a 6 sierpnia z powrotem do TPSA. Dopiero na początku września wpłynęła
    do Netii rezygnacja z usługi i w związku z tym Netia uważa, że umowa
    jest ważna do końca października i oczekują opłacenia rachunków za
    sierpień, wrzesień i październik. Ciężko ich tu winić, bo w końcu umowa
    została podpisana i jest jakiś tam okres wypowiedzenia od daty
    wpłynięcia dokumentu. Pytanie brzmi, czy TPSA miała prawo wykonać taką
    operację wiedząc, że narażają klienta na koszty związane z zerwaniem
    poprzedniej umowy i naliczanie podwójnych opłat? Dziadkowie oczywiście
    nie zostali o tym poinformowani. Konsultant na błękitnej linii
    zaproponował wysłanie reklamacji z opisem całej sytuacji i fakturami z
    Netii, co planuję zrobić, ale chciałbym się wcześniej skonsultować. Czy
    mogę się na coś powołać? W sumie chodzi o trochę ponad 200 zł, nie jest
    to może dużo, ale myślę, że warto powalczyć. Z góry dzięki:)

    --
    Łukasz Ledóchowski
    GG: 503647
    Nie daję gwarancji na moje odpowiedzi:)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1