eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaliczanie opłat za usługi telefoniczne równocześnie przez TPSA i Netię.Re: Naliczanie opłat za usługi telefoni=?ISO-8859-2?Q?czne_r=F3wnocze=B6nie_przez_TPSA_i_Neti=EA=2E?=
  • Data: 2008-10-22 20:15:01
    Temat: Re: Naliczanie opłat za usługi telefoni=?ISO-8859-2?Q?czne_r=F3wnocze=B6nie_przez_TPSA_i_Neti=EA=2E?=
    Od: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > To dziadkowie są odpowiedzialni za to co podpisują.
    > Skoro zmieniją operatorów jak rękawiczki, to ponoszą tego koszty.
    > TPSA miała prawo wykonać cokolwiek dziadkowie podpisali i mało ich
    > obchodzą nie ich koszty. Oni mają klienta, a ile klient za to zapłaci
    > to nie ich biznes.

    Może to nie jest ich biznes, ale to będzie ich biznes, bo mimo wszystko
    napiszę do nich pismo z reklamacją. Według mnie zachowali się co
    najmniej nieładnie, a skoro operatora można zmieniać jak rękawiczki, to
    można go zmienić jeszcze raz, o czym nie omieszkam im napisać. Ciekaw
    jestem jak zareagują, bo mimo że, z tego co mówisz, nie ma prawnych
    podstaw do uznania reklamacji, to jednak narażają się na ponowną stratę
    klienta. Zobaczymy jak zareagują. Czy ktoś stosował takie podejście i
    udało mu się coś ugrać z TPSA?

    --
    Łukasz Ledóchowski
    GG: 503647