eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Naliczanie opłat za usługi telefoniczne równocześnie przez TPSA i Netię.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2008-10-22 19:31:55
    Temat: Naliczanie opłat za usługi telefoniczne równocześnie przez TPSA i Netię.
    Od: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl>

    Witam!

    Mam następujący problem: 6 czerwca moi dziadkowie podpisali umowę z
    Netią na świadczenie usług telefonicznych. Przełączenie miało nastąpić
    1 sierpnia. Jakiś czas później odezwała się TPSA i zaoferowała
    przysłanie kuriera z dokumentem, który anuluje zamówienie dotyczące
    telefonu Netii. Dziadkowie się zgodzili i 20 lipca podpisali rezygnację
    z zamówienia WLR. 1 sierpnia nastąpiło przełączenie telefonu do Netii,
    a 6 sierpnia z powrotem do TPSA. Dopiero na początku września wpłynęła
    do Netii rezygnacja z usługi i w związku z tym Netia uważa, że umowa
    jest ważna do końca października i oczekują opłacenia rachunków za
    sierpień, wrzesień i październik. Ciężko ich tu winić, bo w końcu umowa
    została podpisana i jest jakiś tam okres wypowiedzenia od daty
    wpłynięcia dokumentu. Pytanie brzmi, czy TPSA miała prawo wykonać taką
    operację wiedząc, że narażają klienta na koszty związane z zerwaniem
    poprzedniej umowy i naliczanie podwójnych opłat? Dziadkowie oczywiście
    nie zostali o tym poinformowani. Konsultant na błękitnej linii
    zaproponował wysłanie reklamacji z opisem całej sytuacji i fakturami z
    Netii, co planuję zrobić, ale chciałbym się wcześniej skonsultować. Czy
    mogę się na coś powołać? W sumie chodzi o trochę ponad 200 zł, nie jest
    to może dużo, ale myślę, że warto powalczyć. Z góry dzięki:)

    --
    Łukasz Ledóchowski
    GG: 503647
    Nie daję gwarancji na moje odpowiedzi:)


  • 2. Data: 2008-10-22 19:39:03
    Temat: Re: Naliczanie opłat za usługi telefoniczne równocześnie przez TPSA i Netię.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Łukasz Ledóchowski wrote:
    > Witam!
    >
    > Mam następujący problem: 6 czerwca moi dziadkowie podpisali umowę z
    > Netią na świadczenie usług telefonicznych. Przełączenie miało nastąpić
    > 1 sierpnia. Jakiś czas później odezwała się TPSA i zaoferowała
    > przysłanie kuriera z dokumentem, który anuluje zamówienie dotyczące
    > telefonu Netii. Dziadkowie się zgodzili i 20 lipca podpisali rezygnację
    > z zamówienia WLR. 1 sierpnia nastąpiło przełączenie telefonu do Netii,
    > a 6 sierpnia z powrotem do TPSA. Dopiero na początku września wpłynęła
    > do Netii rezygnacja z usługi i w związku z tym Netia uważa, że umowa
    > jest ważna do końca października i oczekują opłacenia rachunków za
    > sierpień, wrzesień i październik. Ciężko ich tu winić, bo w końcu umowa
    > została podpisana i jest jakiś tam okres wypowiedzenia od daty
    > wpłynięcia dokumentu. Pytanie brzmi, czy TPSA miała prawo wykonać taką
    > operację wiedząc, że narażają klienta na koszty związane z zerwaniem
    > poprzedniej umowy i naliczanie podwójnych opłat? Dziadkowie oczywiście
    > nie zostali o tym poinformowani. Konsultant na błękitnej linii
    > zaproponował wysłanie reklamacji z opisem całej sytuacji i fakturami z
    > Netii, co planuję zrobić, ale chciałbym się wcześniej skonsultować. Czy
    > mogę się na coś powołać? W sumie chodzi o trochę ponad 200 zł, nie jest
    > to może dużo, ale myślę, że warto powalczyć. Z góry dzięki:)
    >

    To dziadkowie są odpowiedzialni za to co podpisują.
    Skoro zmieniją operatorów jak rękawiczki, to ponoszą tego koszty.
    TPSA miała prawo wykonać cokolwiek dziadkowie podpisali i mało ich
    obchodzą nie ich koszty. Oni mają klienta, a ile klient za to zapłaci to
    nie ich biznes.


  • 3. Data: 2008-10-22 20:15:01
    Temat: Re: Naliczanie opłat za usługi telefoni=?ISO-8859-2?Q?czne_r=F3wnocze=B6nie_przez_TPSA_i_Neti=EA=2E?=
    Od: Łukasz Ledóchowski <l...@t...pl>

    witek wrote:

    > To dziadkowie są odpowiedzialni za to co podpisują.
    > Skoro zmieniją operatorów jak rękawiczki, to ponoszą tego koszty.
    > TPSA miała prawo wykonać cokolwiek dziadkowie podpisali i mało ich
    > obchodzą nie ich koszty. Oni mają klienta, a ile klient za to zapłaci
    > to nie ich biznes.

    Może to nie jest ich biznes, ale to będzie ich biznes, bo mimo wszystko
    napiszę do nich pismo z reklamacją. Według mnie zachowali się co
    najmniej nieładnie, a skoro operatora można zmieniać jak rękawiczki, to
    można go zmienić jeszcze raz, o czym nie omieszkam im napisać. Ciekaw
    jestem jak zareagują, bo mimo że, z tego co mówisz, nie ma prawnych
    podstaw do uznania reklamacji, to jednak narażają się na ponowną stratę
    klienta. Zobaczymy jak zareagują. Czy ktoś stosował takie podejście i
    udało mu się coś ugrać z TPSA?

    --
    Łukasz Ledóchowski
    GG: 503647
    Nie daję gwarancji na moje odpowiedzi:)


  • 4. Data: 2008-10-23 14:37:00
    Temat: Re: Naliczanie opłat za usługi telefoni=?ISO-8859-2?Q?czne_r=F3wnocze=B6nie_przez_TPSA_i_Neti=EA=2E?=
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Łukasz Ledóchowski wrote:
    > witek wrote:
    >
    >> To dziadkowie są odpowiedzialni za to co podpisują.
    >> Skoro zmieniją operatorów jak rękawiczki, to ponoszą tego koszty.
    >> TPSA miała prawo wykonać cokolwiek dziadkowie podpisali i mało ich
    >> obchodzą nie ich koszty. Oni mają klienta, a ile klient za to zapłaci
    >> to nie ich biznes.
    >
    > Może to nie jest ich biznes, ale to będzie ich biznes, bo mimo wszystko
    > napiszę do nich pismo z reklamacją. Według mnie zachowali się co
    > najmniej nieładnie, a skoro operatora można zmieniać jak rękawiczki, to
    > można go zmienić jeszcze raz, o czym nie omieszkam im napisać. Ciekaw
    > jestem jak zareagują, bo mimo że, z tego co mówisz, nie ma prawnych
    > podstaw do uznania reklamacji, to jednak narażają się na ponowną stratę
    > klienta. Zobaczymy jak zareagują. Czy ktoś stosował takie podejście i
    > udało mu się coś ugrać z TPSA?
    >

    Odpowiedz będzie prostu, że oni nie odpowiadaja za decyzję klienta.
    Skoro klient po 6 dniach zgadza się na zmianę operatora, to zakłada, że
    klient wiec co robi i umową z poprzednim operatorem i zasady jej
    rozwiązania zna.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1