    From: "kot_bury" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: MPK Lodz
    Date: Mon, 1 Sep 2003 09:56:57 +0200
    Sender: k...@o...pl@systemy135.toya.net.pl

    MPK Lodz
    czy od tego przedsiebioprstwa moge zadac wydania decyzji stwierdzajacej
    bezpodstawnosc ukarania mnie oplata dodatkowa za przejazd bez waznego
    biletu? czy tego rodzaju postepowanie toczy sie wg KPA? ukarala mnie firma
    kontrolerska, na swistku napisane jest ze odwolanie sluzy mi do zarzadu drog
    i transportu, jednak moj bilet byl po czasie w zwiazku z wypadkiem
    spowodowanym przez mpk (dwa tramwaje), ale zgodnie z regulaminem raczej byl
    wazny (czas wydluzyl sie o przerwe w ruchu itd...), a nalozyc dodatkowa
    oplate itd mozna gdy bilet jest niewazny. czy samo ukaranie mnie nie jest
    sprzeczne z prawem? zmusilo mnie to do pisania, szukania, odwoedzenia biura
    itd... w moim przekonaniu w tej sytuacji jestem podwojna ofiara MPK - czy
    mam rację? prosilem o pomoc pracownika tej firmy. jest jeszcze kilka bzdur
    wypisanych na druku przekazu, ale z tym sobie juz poradzilem... nie do konca
    chodzi mi o anulowanie tej oplaty, a wlasnie o stwierdzenie bezpodstawnosci
    samego wypisania mandatu.
    dzieki za pomoc
    kot_bury