eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu uszkodzonego › zwrot sprzetu uszkodzonego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Fickman" <f...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwrot sprzetu uszkodzonego
    Date: Fri, 6 Oct 2006 20:22:41 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <eg6716$9gi$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: egh194.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1160159083 9746 83.15.11.194 (6 Oct 2006 18:24:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Oct 2006 18:24:43 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-User: fickman
    X-Antivirus: avast! (VPS 0640-4, 2006-10-06), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:418252
    [ ukryj nagłówki ]

    prowadze sklep internetowy, sprzedaje mp4 palyery. Jeden z klientow otrzymal
    odtwrzacz, po 3 dniach napisal do mnie ze ma problemu z poruszaniem sie po
    menu, a za kolejne 2 ze ekran LCD jest stluczony i twierdzi ze taki
    otrzymal. Zazadal wymiany na nowy lub zwrotu pieniedzy. Ja odmowilem,
    twierdzac, ze sam uszkodzil odtwarzacz lub niedopelnil obowiazku sprawdzenia
    towaru przy jego odbieraniu ( w warunkach sprzedazy mam jasno napisane, ze
    nieprzyjuje rekalmacji gdy nie ma protokolu sporzadzonego w obecnosci
    kuriera ktory dostarczyl przesylke). Kazdy odtwarzacz jest sprawdzany przed
    wysylka. Sprawa trafila do sadu. Chcialbym sie dowiedzic jakie mam szanse na
    wygranie sprawy.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1