  • Data: 2006-10-07 07:39:32
    Temat: Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
    Od: "Fickman" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest trochę skomplikowane, a ja w sumie przyjąłem najbardziej
    > pesymistyczny dla Ciebie wariant. Całość MZ zależy od następujących
    > czynninków: Możemy uznać, że to była reklamacja.

    Poczatkowo to byla reklamacja, wyslal do mnie odtwrzacz z karta gwarncyjna z
    checia naprawy/wymiany na nowy

    > Teraz pozostaje
    > zastanowić się czy była ona z tyt. gwarancji czy niezgodności z umową.

    obecnie zmienil zdanie na niezgodnosc z umowa i chce zwrotu pieniedzy

    > Jeśli nie było dołączonego dokumentu gwarancyjnego który kształtowałby
    > warunki gwarancji (był?), to pewnie należy przyjąć, że była to reklamacja
    > z tego drugiego tytułu. Jeśli tak, to istnieje tu domniemanie istnienia
    > wady w momencie wydania (za to odpowiadasz)

    z tego co pamietam to towar uznaje sie za wydany w momecie gdy przewoznik go
    ode mnie odbierze. A mysle ze moja obrona jest niesparwdzenie towaru w
    momecie przyjecia go od przewoznika. Dlaczego brak takiego sprawdzenia
    niewystarczy?