  • Data: 2006-10-07 04:58:22
    Temat: Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
    Od: "Fickman" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Są na to jakieś dowody?

    robi to moj pracownik, zawsze moge miec dowod na pismie przez niego
    wystawiony - np liste wszytskich testowanych odtwrzaczy w danym dniu.

    > Jeśli możesz wykazać, że najpierw klient pytał o to menu a dopiero potem
    > stwierdził,

    mam maile z korespondencja i dla mnie jasno z nich wynika to co napisalem.

    że wyświetlacz jest be, plus odpowiedź na powyższe pytanie
    > jest twierdząca, to MZ szanse są duże.

    czyli w takim wypadku mam jedynie duze szanse? ( myslalem ze na pewno
    wygram )
    Czyli gdym nie mial tych dowodow to stalbym w po przegraniej stronie?
    Dlaczego brak sprawdzenia towaru w obecnosci kuriera ( zgodnie z warunkami
    zakupu) nie zrzuca winy automatycznie na klienta?

    pozdr
    Grzes