eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu uszkodzonegoRe: zwrot sprzetu uszkodzonego
  • Data: 2006-10-07 10:39:46
    Temat: Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 07.10.2006 Fickman <f...@t...pl> napisał/a:
    >> To jest trochę skomplikowane, a ja w sumie przyjąłem najbardziej
    >> pesymistyczny dla Ciebie wariant. Całość MZ zależy od następujących
    >> czynninków: Możemy uznać, że to była reklamacja.
    >
    > Poczatkowo to byla reklamacja, wyslal do mnie odtwrzacz z karta gwarncyjna z
    > checia naprawy/wymiany na nowy

    No to gwarancja.

    >> Teraz pozostaje
    >> zastanowić się czy była ona z tyt. gwarancji czy niezgodności z umową.
    > obecnie zmienil zdanie na niezgodnosc z umowa i chce zwrotu pieniedzy

    Nie jestem przekonany czy można ot tak sobie zmienić tryb reklamacji. W
    międzyczasie doczytałem, że da się łatwiej niż kiedyś, ale powody wciąż
    powinny być i to wynikające z niemożliwości zaspokojenia żądania w obrębie
    danego trybu.

    >> Jeśli nie było dołączonego dokumentu gwarancyjnego który kształtowałby
    >> warunki gwarancji (był?), to pewnie należy przyjąć, że była to reklamacja
    >> z tego drugiego tytułu. Jeśli tak, to istnieje tu domniemanie istnienia
    >> wady w momencie wydania (za to odpowiadasz)
    >
    > z tego co pamietam to towar uznaje sie za wydany w momecie gdy przewoznik go
    > ode mnie odbierze. A mysle ze moja obrona jest niesparwdzenie towaru w
    > momecie przyjecia go od przewoznika. Dlaczego brak takiego sprawdzenia
    > niewystarczy?

    A rozumiesz co wcześniej napisałem i co oznacza słowo "domniemanie"?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1