eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu uszkodzonegoRe: zwrot sprzetu uszkodzonego
  • Data: 2006-10-07 00:13:51
    Temat: Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 06.10.2006 Fickman <f...@t...pl> napisał/a:
    > prowadze sklep internetowy, sprzedaje mp4 palyery. Jeden z klientow otrzymal
    > odtwrzacz, po 3 dniach napisal do mnie ze ma problemu z poruszaniem sie po
    > menu, a za kolejne 2 ze ekran LCD jest stluczony i twierdzi ze taki
    > otrzymal. Zazadal wymiany na nowy lub zwrotu pieniedzy. Ja odmowilem,
    > twierdzac, ze sam uszkodzil odtwarzacz lub niedopelnil obowiazku sprawdzenia
    > towaru przy jego odbieraniu ( w warunkach sprzedazy mam jasno napisane, ze
    > nieprzyjuje rekalmacji gdy nie ma protokolu sporzadzonego w obecnosci
    > kuriera ktory dostarczyl przesylke). Kazdy odtwarzacz jest sprawdzany przed

    Są na to jakieś dowody?

    > wysylka. Sprawa trafila do sadu. Chcialbym sie dowiedzic jakie mam szanse na
    > wygranie sprawy.

    Jeśli możesz wykazać, że najpierw klient pytał o to menu a dopiero potem
    stwierdził, że wyświetlacz jest be, plus odpowiedź na powyższe pytanie
    jest twierdząca, to MZ szanse są duże.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1