eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu uszkodzonego › Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
  • Data: 2006-10-07 06:52:37
    Temat: Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 07.10.2006 Fickman <f...@t...pl> napisał/a:
    > czyli w takim wypadku mam jedynie duze szanse? ( myslalem ze na pewno
    > wygram )
    > Czyli gdym nie mial tych dowodow to stalbym w po przegraniej stronie?
    > Dlaczego brak sprawdzenia towaru w obecnosci kuriera ( zgodnie z warunkami
    > zakupu) nie zrzuca winy automatycznie na klienta?

    To jest trochę skomplikowane, a ja w sumie przyjąłem najbardziej
    pesymistyczny dla Ciebie wariant. Całość MZ zależy od następujących
    czynninków: Możemy uznać, że to była reklamacja. Teraz pozostaje
    zastanowić się czy była ona z tyt. gwarancji czy niezgodności z umową.
    Jeśli nie było dołączonego dokumentu gwarancyjnego który kształtowałby
    warunki gwarancji (był?), to pewnie należy przyjąć, że była to reklamacja
    z tego drugiego tytułu. Jeśli tak, to istnieje tu domniemanie istnienia
    wady w momencie wydania (za to odpowiadasz) i w sumie nie istotne jaka
    jest to wada. Z takim domniemaniem możesz się nie zgodzić ale w tym
    momencie na Tobie spoczywa obowiązek wykazania, że jest inaczej (stąd moje
    pytania o dowody). Jeśli przyjąć że reklamacja została złożona z tyt.
    gwarancji, to powinno być łatwiej, bo takiego domniemania tam się raczej
    spodziewać nie należy.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1