eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu uszkodzonego › Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
  • Data: 2006-10-08 06:24:06
    Temat: Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
    Od: "Fickman" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >> Dlaczego brak sprawdzenia towaru w obecnosci kuriera ( zgodnie z
    >> warunkami
    >> zakupu) nie zrzuca winy automatycznie na klienta?
    >
    > Dlatego,że np.wada może ujawnić się dopiero po tygodniu, miesiącu od
    > odbioru towaru.

    czyli jesli kupilem np monitor LCD po tygodniu ( lub 3 miesiacach) mi updal
    i ekran zostal uszkodzony, wyrazne linie pekniecia - ide do sklepu i do pol
    roku mam czas go oddac i dostac nowy? Domniemujac ze LCD mial juz wade w
    czasie wydania i wada ujawnila sie dopiero po tyg czy 3 miesiacach.
    NIewydaje mi sie zeby tak to dzialalo. Ale jesli sie myle i tak to dziala to
    chetnie sie o tym przekonam w sadzie i te bede takie prawo wykorzystywal.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1