  • Data: 2004-09-27 21:34:31
    Temat: wspolwlasnosc / hipoteka /zabezpieczenie kredytu
    Od: "Pat" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam dosc nietypowe pytanie - wyslalem juz na banki.pl, ale tematyka jest
    troche prawna rowniez ...

    Chcialbym wziac kredyt hipoteczny - rzedu 200-300 tys PLN.
    Najchetniej jako zabezpieczenia (przynajmniej czesci kredytu) uzylbym
    nieruchomosci ktorej jestem WSPOLWLASCICIELEM (w 1/4 czesci). Jest to
    konfliktowa sprawa spadkowa. Wartosc nieruchomosci szacuje w granicach 1-1.3
    mln PLN. Czy jakis bank bylby zainteresowany takim klientem/dealem?
    (Oczywiscie na zgode pozostalych wspolwlascicieli nie mozna liczyc)

    Taki scenariusz dodatkowe pomoglby mi rozwiazac kilka problemow:
    1. mialbym srodki na budowe domu.
    2. w skrajnym przypadku nie musialbym splacac kredytu, a bank stawalby sie
    wspolwlascicielem CALEJ nieruchomosci
    3. pozostali wspolwlasciciele staliby sie sklonni do rozmow/rozliczen ze
    mna.

    Nie chodzi mi tu o jakis przekret tylko o skorzystanie z moich praw do
    nieruchomosci, ktore od roku sa niestety "papierowe"

    pozdrawiam