  • Data: 2007-05-19 10:09:13
    Temat: Re: wspolwlasnosc / hipoteka /zabezpieczenie kredytu
    Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Obawiam się, że nie wiesz, o czym piszesz: wątpie, czy Mille zaoferuje kredyt
    hipoteczny z zabezpieczeniem na UDZIALE
    stanowiącym 1/4 w nieruchomości bez przystapienia pozostałych współwłaścicieli do
    kredytu ewentualnie jako poręczający /
    żyranci.
    KB jest bardziej elastyczny i potrafi zażądać jedynie poddania się egzekucji przez
    pozostałych współwłaścicieli.
    Dla doradców podobnie jest to zwykle sytuacja niestandardowa, ale oczywiście pytać
    zawsze warto i trzeba, byle nie
    tracić czasu na obietnice bez pokrycia.
    JaC

    > w takiej sytuacji to mysle ze jest szansza wziecia kredytu w kazdym banku, ja np
    mam taki kredyt wziety w millenium,
    najlepiej pojsc do open finance czy expandera i tam juz doradza, potem ewentualnie
    zweryfikowac informacje samemu