eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowadliwy sprzet, a reklamacja › wadliwy sprzet, a reklamacja
  • Data: 2005-04-06 15:47:45
    Temat: wadliwy sprzet, a reklamacja
    Od: "re ." <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    W listopadzie kupiłem DVD-RW za 295zł firmy LITE-ON.
    W usmiechem na twarzy poszedłem do domu - zamontowalem DVD wkladam DVD i
    okazało sie, ze naped nie działa. Wymienili mi na drugi dzien - ten juz
    dzialal! Po 1,5 miesiaca padł.

    Znowu serwis i znowu wymiana na nowa. Mysle sobie teraz ta trzecia juz
    musi dzialac - przeciez to juz 3 raz. I chyba za szybko to
    powiedzialem, bo za miesiac i ta padla! - 4 raz!

    Wymienili na nowa. Ale już jej nie chce i zadam wzrotu pieniedzy. Czy
    mam do tego prawo (sprzedawca cos kreci, ze nie mam) ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1