eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowadliwy sprzet, a reklamacja › Re: wadliwy sprzet, a reklamacja
  • Data: 2005-04-09 20:25:09
    Temat: Re: wadliwy sprzet, a reklamacja
    Od: "re ." <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Massai napisał(a):
    > Tak jak już ktoś napisał:
    > Bardzo miły sprzedawca. Ja po drugiej takiej akcji wziąłbym towar na
    > serwis, przebadaliby, wyszłoby że spalony przez badziewny zasilacz i
    > guzik a nie gwarancyjna naprawę byś miał.
    > Sorry ale producent/sprzedawca napędu nie może odpowiadać za to że
    > podpinasz go pod szajsowaty zasilacz za 50 złotych.
    > wymień zasilacz na coś sensownego, chiefteca można dostać juz za
    > 130-140 złotych.
    > Bo ta zasiłka przy którymś razie spali ci nie tylko napęd, ale płytę,
    > proca, dysk, pamięć, grafikę i cholera wie co jeszcze. A nie wiem czy
    > na to wszystko masz jeszcze gwarancję...

    komputer w calosci kupowany u nich.....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1