  • Data: 2005-04-07 07:01:42
    Temat: Re: wadliwy sprzet, a reklamacja
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    re . wrote:

    > Witam,
    >
    > W listopadzie kupiłem DVD-RW za 295zł firmy LITE-ON.
    > W usmiechem na twarzy poszedłem do domu - zamontowalem DVD wkladam
    > DVD i okazało sie, ze naped nie działa. Wymienili mi na drugi dzien -
    > ten juz dzialal! Po 1,5 miesiaca padł.
    >
    > Znowu serwis i znowu wymiana na nowa. Mysle sobie teraz ta trzecia
    > juz musi dzialac - przeciez to juz 3 raz. I chyba za szybko to
    > powiedzialem, bo za miesiac i ta padla! - 4 raz!
    >
    > Wymienili na nowa. Ale już jej nie chce i zadam wzrotu pieniedzy. Czy
    > mam do tego prawo (sprzedawca cos kreci, ze nie mam) ?

    Tak jak już ktoś napisał:
    Bardzo miły sprzedawca. Ja po drugiej takiej akcji wziąłbym towar na
    serwis, przebadaliby, wyszłoby że spalony przez badziewny zasilacz i
    guzik a nie gwarancyjna naprawę byś miał.
    Sorry ale producent/sprzedawca napędu nie może odpowiadać za to że
    podpinasz go pod szajsowaty zasilacz za 50 złotych.
    wymień zasilacz na coś sensownego, chiefteca można dostać juz za
    130-140 złotych.
    Bo ta zasiłka przy którymś razie spali ci nie tylko napęd, ale płytę,
    proca, dysk, pamięć, grafikę i cholera wie co jeszcze. A nie wiem czy
    na to wszystko masz jeszcze gwarancję...

    --
    Pozdro
    Massai