eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowadliwy sprzet, a reklamacjaRe: wadliwy sprzet, a reklamacja
  • Data: 2005-04-06 19:22:44
    Temat: Re: wadliwy sprzet, a reklamacja
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wymienili na nowa. Ale już jej nie chce i zadam wzrotu pieniedzy. Czy mam
    > do tego prawo (sprzedawca cos kreci, ze nie mam) ?

    Ciesz się, że nie biorą za każdym razem na miesiąć do serwisu zanim
    wymienią. Porządna firma. A ty zastanów się, co może być nie tak z
    komputerem (czy zasilaczem), bo napędów LiteOn wraca do serwisu góra 1 czy 2
    na 100.

    A prawnie moim zdaniem racje ma sprzedawca - skoro może wymienić na nowy,
    sprawny to nie musi przyjmować zwrotu.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1