eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowadliwy sprzet, a reklamacjaRe: wadliwy sprzet, a reklamacja
  • Data: 2005-04-06 20:08:13
    Temat: Re: wadliwy sprzet, a reklamacja
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 06 Apr 2005 17:47:45 +0200, re . naskrobał(a):

    > Witam,
    >
    > W listopadzie kupiłem DVD-RW za 295zł firmy LITE-ON.
    > W usmiechem na twarzy poszedłem do domu - zamontowalem DVD wkladam DVD i
    > okazało sie, ze naped nie działa. Wymienili mi na drugi dzien - ten juz
    > dzialal! Po 1,5 miesiaca padł.
    >
    > Znowu serwis i znowu wymiana na nowa. Mysle sobie teraz ta trzecia juz
    > musi dzialac - przeciez to juz 3 raz. I chyba za szybko to
    > powiedzialem, bo za miesiac i ta padla! - 4 raz!
    >
    > Wymienili na nowa. Ale już jej nie chce i zadam wzrotu pieniedzy. Czy
    > mam do tego prawo (sprzedawca cos kreci, ze nie mam) ?

    gdyś wcześniej zwaracał z tytułu niezgodności z umową zamiast gwarancji to
    miałbyś takie prawo.


    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1