  • Data: 2011-10-14 07:31:43
    Temat: to jest bezprawne prawo do olewania przez podmioty gospodarcze
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Bartnik <b...@g...com> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Ciekawi mnie sprawa lokowania produktu w internetowej stacji radiowej.
    Osta=
> [...]
    >
    > Je=B6li puszczam p=B3yt=EA jakiego=B6 artysty to jest mowa o lokowaniu
    prod=
    > uktu? Stali s=B3uchacze radia dowiaduj=B1 si=EA o zespole, a fani
    zespo=B3u=
    > zasilaj=B1 szeregi radia.
    >
    > Je=B6li zobacz=EA Domestosa zachwalanego przez Krzysia z Klanu to nie mam
    w=
    > =B1tpliwo=B6ci - to jest lokowanie produktu. Ale tu produktem jest artysta
    =
    > albo jego p=B3yta, koncert... czasem wytw=F3rnia, czy t=B3ocznia (puszczam

    Media żyją i powinny żyć z dochodów z reklam (nie abonamentów).

    Nie ma czegoś takiego jak kryptoreklama ale jest ukrywanie
    nielegalnych, nie wykazywanych w księgach dochodów, o których
    często w dużych firmach nie mają pojęcia ich właściciele.

    Jeśli stacja chce coś promować za darmo to ich sprawa,
    to ta stacja rezygnuje z dochodu, nie ma pieniędzy - nie ma podatku.
    Państwo w tym przypadku nie ma nic do gadania bo to ta firma nie chce
    na tym zarabiać.

    Po co jakaś prawnicza glizda, kretyn typu Zero czy Maciarewicz
    chce komplikować życie swoim obywatelom, podmiotom gospodarczym,
    i jak ja sąsiadowi naprawię kran to już jest to zdarzenie gospodarcze
    bo ja mam firmę hydrauliczną i jakiś idiota zmusza mnie abym przymusowo
    wziął za to kasę lub sami uznają, że sąsiad ma ukryty dochód i on powinien
    odporowadzić za ten dochód podatek ja vat.

    Nie, nie, nie. Takie prawa normalni obywatele ignorują,
    głupi stosują się.

    Andrzej.