  • Data: 2011-10-17 08:06:40
    Temat: Re: to jest bezprawne prawo do olewania przez podmioty gospodarcze
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to jest teza bardzo optymistyczna.
    > Poczynając od "klasycznej darowizny" a kończąc na art.11 ustawy
    > o podatku dochodowym, w międzyczasie zaliczając PCC i podobne.

    > Weź i może sprawdź ww. art. ustawy.
    > Nie tylko AKTUALNEJ ustawy, ale różnych wcześniejszych też.
    > To tak na wypadek jakby Ci się *wydawało* że jedna lub
    > druga formacja polityczna ma odmienne zdanie.
    >
    > Przecież *CAŁE* prawo formalne polega na tym, że państwo rezerwuje
    > sobie prawo do stosowania przymusu.

    Ale obywatele też nie powinni być głupi i olewać tego typu prawo.
    Jeśli olewanie byłoby zjawiskiem powszechnym wówczas i rządowi
    przestępcy byliby bezradni. Tu duże pole do popisu ma BCC.

    Jedynym skutecznym protestem w sprawach dot. finansów jest
    niepłacenie podatków (nie płacisz na ZUS - ZUS upada)
    a nie żadne tam masowe zebrania pod sejmem czy na ulicach.
    Drugi sposób sprawdzony już praktycznie przez lekarzy
    to odmowa pracy, brak pracy - brak podatków, paraliż państwa,
    rząd do wymiany.

    Niech wszyscy zapamiętają raz na zawsze:

    PODATKI TO ZAPŁATA RZĄDOWI ZA RZĄDZENIE

    Źle rządzą - nie płacimy IM.

    Zapytaj się żony jak rozumie takie zdanie na ekranie:

    "W programnie występuje lokowanie produktu"

    Dla mnie to typowy kretynizm albo naigrywanie się z obywateli.
    Niech opodatkują te huje przeksięgowania z konta na konto
    wewnątrz firmy (to to samo co przepływy gotówki w rodzinie).
    Przecież na reklamowanie towaru musi być umowa gdzie jest
    mowa o zapłacie lub jej braku. Podatek należy się tylko
    w przypadkach przepływu gotówki a nie domniemania jej przepływu
    bo dawanie pod stołem to też przepływ ale nielegalny, który
    powinien być i jest czynem karalnym ale nie dotyczy on jakoś
    polityków. Obywatel nie musi i nie chce mieć wiedzy czy
    w programie jakiś produkt jest reklamowany czy nie jest.
    Przecież każdy z nas wie, że Tusk chodzi a Armanim,
    i co, nie ma jakoś mowy o lokowaniu produktu Armaniego.

    Stuknijta się wszyscy ten swój głupi łeb i nie róbta
    z siebie idiotów.

    Państwo drogo prowadzone (komplikacja) to złe państwo.
    Zobaczysz jak będzie powstawać na naszych oczach spóldzielnia
    (ala Grabarczyk) ds ubezpieczeń społecznych i ile kasy wypłynie
    z kont ZUSu-srusu i jak rozrośnie się łapownictwo.

    Zobaczycie to wszyscy - pożal się boże - "wyborcy".

    Andrzej.