  • Data: 2011-10-14 13:13:01
    Temat: Re: Lokowanie produktu w stacji radiowej
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-14 10:06, Henry(k) pisze:

    > Smutne jest to, że jest to krytykowane za "obce" słowa, a nie za to, że
    > utrudnia to rozumienie i komunikację.

    To jest krytykowanie za bełkot i nadużywanie obcojęzycznych zapożyczeń
    tam, gdzie istnieje odpowiednie polskie słowo.

    > Rozumiem ludzi którzy mają zwapniałe mózgi i nie mogą się nauczyć nowych
    > słów, ale krytykowanie tego przez osoby, które świetnie rozumieją co
    > zostało powiedziane, ale krytykują to bo w zeszłym wieku się mówiło inaczej
    > - to jest naprawdę smutne.

    Smutne to jest jak taki ciołek sadzi kwiatka (świadczącego o tym, że nie
    zna znaczenia polskich słów) w stylu "Poszedłem do kina oblukać ten
    film, miał być hardkor ale były nudy, _bynajmniej_ fajne cziksy
    siedziały przede mną." Jeśli to ma być "nowoczesne mówienie" to ja
    dziękuję ale konserwatywnie postoję. A tak dla jasności - pracuję w
    firmie zagranicznej, gdzie angielski jest drugim językiem "urzędowym"
    ale jakoś zupełnie nie widzę powodu, żeby mieszać bez potrzeby te dwa
    języki.

    > Jeszcze smutniejsze jeśli ta osoba sama nie potrafi poprawnie napisać
    > zdania po polsku, ale potrafi odmienić słowo "żydowski" we wszystkich
    > przypadkach.
    A przepraszam, mógłbyś rozwinąć co akurat w tej konkretnej kwestii jest
    takiego smutnego? Gdyby odmieniał "niemiecki", "arabski", "ruski" to
    dalej miałbyś z tym problem?

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: