eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLokowanie produktu w stacji radiowejRe: Lokowanie produktu w stacji radiowej
  • Data: 2011-10-16 20:01:08
    Temat: Re: Lokowanie produktu w stacji radiowej
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "lokowaniem produktu jest przekaz handlowy polegajacy na przedstawieniu lub
    nawiazywaniu do towaru, usługi lub ich znaku towarowego w taki spo- sob, ze stanowia
    one element samej audycji w zamian za opłate lub podobne wynagrodzenie, a takze w
    postaci nieodpłatnego udostepnienia towaru lub usługi;"

    Niestety znam ową definicję ale nie wyjaśnia ona moich wątpliwości... czyli, czy
    malutka, lokalna stacja radiowa ma obowiązek stosować się do wszystkich konsekwencji
    lokowania produktów (poza oczywistymi przypadkami, jak fakt, że np. dostaliśmy
    pieniądze za wspomnienie o środku do czyszczenia toalet podczas audycji o płytach
    winylowych). Obecna definicja pozostawia sporo dowolności przez "podobne
    wynagrodzenie". Dla nas, małej stacji, 5 dodatkowych słuchaczy to jak przypływ
    gotówki, bo na słuchalności bazują nasi reklamodawcy, sponsorzy itd.

    Nasze radio to też w dużej mierze praca społeczna (liczymy raczej na minimalizację
    strat niż jakikolwiek zysk)... czy zatem sama satysfakcja z pracy jest "podobnym
    wynagrodzeniem"?

    Zastanawia mnie też czy można to ominąć mówiąc, że teraz będzie dwugodzinny blok
    reklam, w którym puszczać będziemy muzykę, opowiadać o środkach przeczyszczających,
    gitarach...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1