  • Data: 2011-10-19 12:12:25
    Temat: Re: Lokowanie produktu w stacji radiowej
    Od: B <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.10.2011 12:23, Jerzy Dombczak pisze:

    > I tu cie boli zydowski, nie to ze jakis bencwal probuje wcisnac
    > nieswierze szparagi tylko zydowski.

    Się wtrącę. Mnie też się nie podoba określenie "lokowanie produktu" ale
    co mają do tego żydzi? A może to masoni? albo cykliści?
    Jak tylko znajdę leszy zamiennik na to, to chętnie będę używał, by przez
    usus weszło do polskiego. Ale atakowanie potworków językowych metodą "to
    jest żydowskie" raczej ośmiesza niż prowadzi do czegoś sensownego.

    A w ogóle to NTG.

    B.