  • Data: 2005-10-14 19:51:22
    Temat: przedawnienie sprawy - po jakim czasie?
    Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    chciałabym się dowiedzieć odnośnie przedawnienia sprawy...
    po jakim czasie nastepuje przedawnienie sprawy ?

    odstępuję od umowy ze szkołą policealną..
    i przy odstapieniu mam zapłacić karę..500zł
    a ja jej nie zapłacę, bo jest to jedna wielka kpina

    co mogą mi zrobić oprócz wzywania do zapłaty i nasyłania windykacjej firmy?
    i nie oddania mi mojego odpisu świadectwa dojrzałości ?
    ile czasu mogą mnie "straszyć" ?

    Pozdrawiam
    Katrinos