  • Data: 2005-10-15 13:24:44
    Temat: Re: przedawnienie sprawy - po jakim czasie?
    Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dziękuję za odp.

    powodem rezygnacji była tragiczna jakośc usług edukacyjnych
    uważam, że szkoła nie wywiązała się z umowy
    wysłałam pismo o rezygnacji z nauczania w tej szkole
    przez 3 tygodnie się nikt nie odezwał
    dokumentów mi też nie odesłali

    słyszałam o niedozwolonych klauzulach..
    http://ww20.mediarun.pl/wzory/20kom.htm
    tylko, kiedy i kto to stwierdzi, że to jest niedozwolone?
    jak mogę tego dochodzić?
    owszem, zapłata wygórowanej kary przy odstępnym,
    jest niedowoloną klauzulą czy może być ?
    narusza moje interesy rażąco... bo to 500zł jest

    i co dalej ?
    Pozdrawiam
    Katrinos